לדעת את עצמך באור משמעו לדעת שהנך ביטוי של אהבת האל לבריאה שלו. בנתיב הרוחני, החוקים הרגילים של חשיבת האגו הדואלית, מושעים לרגע הצידה ואור רוחני מביא לשינוי של התפישה מחושך לאור, מפחד לאהבה ואז מפירוד לאחדות. כאן השימוש העיקרי הוא בהפעלת אור האהבה הנוכח דרך ההכרה ערה. זהו תיקון רוחני שיכול להביא להארה ומביא אותנו חזרה אל הזיכרון השמימי. המטרה כאן היא השגת "תחיה" בהכרה מודעת ודבר זה מוביל להשגה של תודעת האחדות בנשמה.

סה"כ צפיות בדף

Translate

1 באפר׳ 2019

הדרך הבטוחה חזרה למורשת האלוהית

הנתיב שמוצג כאן מחזיר אותך להיזכרות
במהות הקיום של הנשמה כאהבה אלוהית בביטוי

התקשורת הישירה מהאל לאדם היא דרך האני המשיחי שמציינת את המצב המותנה לכאורה בין אלוהים לאדם  בגלל תפישת נפרדות כוזבת, ולאופן שבו אותו פילוג לכאורה מתוקן.

המטרה היחידה של הלימוד הרוחני היא להביא להארה והתעוררות מלאה לאמת. דרך השינוי של ההכרה שלך. לימוד רוחני זה עונה על שאלות שמתעוררות במחפש הרוחני ומביא השראה והבנות הבאות מהלימוד שיש כאן, ששמות דגש יותר על הבנת הדרך לגאולה רוחנית, 

גם היאספות במדיטציה עם האל והצהרות עוזרים בכך. עם זאת מומלץ ביותר לעבוד ישירות עם הספר "קורס בנסים" לבניית מקדש התודעה, כי הוא מביא דרך הטקסט והאימון שלו לשינוי התפישה באטיות ובהדרגה כך שניתן לתפוש ולהפנים את האמת הרוחנית ומשמעותה, לשם השגת תיקון התפישה אשר מביא לשחרור מדואליות והשגת הארה.

מטרת הלימוד הרוחני הזה

היא להסיר את המכשולים להשגת המודעות של נוכחות האהבה בך שהיא מורשתך הטבעית כנשמה. הפכה של אהבה בממד הדואליות הוא פחד, אך לאהבה בממד האמת אי אפשר שיהיו הפכים. לפיכך אפשר לסכם ולומר: " אי אפשר לאיים על שום דבר ממשי (אהבה). שום דבר לא ממשי אינו קיים (פחד). בזאת שוכן שלום האלוהים".
-------

מה שנדרש בכל דרך רוחנית המציגה אמת נצחית הוא ללמוד לשחרר ולוותר על אשליות.  סליחה כחוק רוחני היא הדרך היחידה לאל וכאן מוצגת תכנית שמלמדת שיעורים שנדרשים לשחרור מאשליות. משמעות תכנית זאת היא שחרור נפשי ורוחני.

 סליחה אלוהית מגיעה מוויתור על תפישת נפרדות, זה מושך להכרה אור אלוהי. כך ניתן להתעורר צעד אחר צעד לביטחון שמעולם לא עזבת את "גן-העדן" והוא נוכח כאן ועכשיו. אתה מתעורר לזהות שהנך עדיין מהות של אהבה אלוהית כמו שהאל ברא אותך.

השראה מהחכמה הנלמדת בקורס בנסים זמינה במלואה חופשי, ומוצגת דרך האתר הבינלאומי "Pathways of Light" (באנגלית). זהו אתר שמוקדש לקורס ומהווה השראה גדולה ללימוד נפלא זה. זה כה מרומם לקבל חופשי אמת אלוהית ולהעבירה הלאה בשרשרת. 

כאן ישנו שער למחפשי הדרך הרוחנית להצטרף לאחרים בעולם כדי לצעוד עם הקורס עצמו בתרגול משותף של ההכרה באותו יום במשך 365 יום בשנה, כדי לעבוד עם רוח הקודש וליצור את נס המעבר מתפישה אנושית לאלוהית. קורס בנסים זה מומלץ לכל מי שמחפש אחר האמת דרך אור השכינה.

כמה מילים לצועד בנתיב הרוחני 

ברמת החוויה אתה יוצר את הניסיון שלך ודרך ההתנסות בחיים אתה לומד ליישם את התובנות של הדרך הרוחנית בעזרת מקור ההוויה והקול הפנימי שלו בתוכך. כאן יש תרגילים לאימון עצמי שהם השראה מהקורס בנסים ; המייצרים חוויה אישית, כזו שפותחת את ההכרה ומרחיבה את גבולות התפישה. 

התרגול מאמן את השכל האנושי לראות, להבין, לחשוב מעבר למה שהוא רגיל ואף מעבר למה שהעיניים רואות. זוהי תכנית רוחנית אשר עוצבה לקחת את תלמידיה לתהליך של הפנמת מערכת החשיבה שלה. 

בתהליך זה, ניתן לקבל אמת להכרה ולהאציל למציאות ולאחרים את מה שהקורס מכנה ' נסים ' אשר מתקנים או מרפאים את אופן התפישה של מי שמקבל אותם. נסים הם ביטויים של אהבה רוחנית, עמה ניתן לומר: " כשאני נרפא איני נרפא לבד "- כי אהבה ללא תנאי תמיד זורמת הלאה ומשפיעה על כל החיים.

 בתהליך זה כל אחד יכול להתבונן ולהכיר את מערכת החשיבה הקיימת שלו ורק כשיראה עד כמה היא לא משרתת אותו, יוכל להביא אהבה אמתית ושמחה לחייו בהסכמה להיפרד מהאני הישן שלו. כך ניתן להתחבר לכמיהה העמוקה המהדהדת בפנים ולחיות בשלמות ההוויה.

בד בבד עם תרגול המשפיע על ההכרה והלב , כל אחד יכול לפרום את האמונות השגויות המנהלות אותו, לפגוש ולשחרר את הפגיעות והאשמה שמהוות מחסום לאהבה רוחנית זורמת ולהכיר במהות האהבה הטבעית שלו. ככל שיתקדם, הוא יפגוש כלים מעשיים על מנת ליצור את השינוי המבוקש, ויחד עם הרצון המתעורר גם ההכרה נפתחת לתפישה החדשה.

תהליכי הסליחה וההשתחררות יעזרו לו להשכין שלום בינו לבין העבר שלו, ראשית ובעיקר בין החלקים השונים בתוכו ובינו לבין זולתו, כי " השלום מתחיל מבפנים "; אדם אשר שלם עם עצמו חי בשלום עם סביבתו. כאשר הוא לומד לשכוח את כל תפישותיו המוטעות וכאשר אין דבר מן העבר המעכב בעדו, הוא יכול לזכור את האהבה שהיא מורשתו הטבעית, הנוכחת כאן ועכשיו, מוכנה להתבטא.

ציטוט מתוך הספר - " מה אני" ?  


אני הנני בנו של אלוהים, נרפא ושלם, זורח בהשתקפות אהבתו. בי מקודשת בריאתו ומובטחים לי חיי נצח. בי האהבה קיימת, הפחד בלתי אפשרי, והשמחה קיימת ללא ניגוד. אני הנני הבית הקדוש של אלוהים עצמו. אני גן העדן שבו שוכנת אהבתו. אני הטוהר הקדוש שלו עצמו, כי בטוהר שלי שוכן הטוהר שלו.

השימוש שלנו במילים כמעט נגמר עכשיו. ובכל זאת, בימים האחרונים של שנה זו שנתנו יחד לאלוהים, אתה ואני, מצאנו מטרה אחת אותה חלקנו. וכך הצטרפת אלי, אז מה שאני הנני גם אתה. האמת של מה שאנחנו שלא מיועדת להתבטא במילים או לתאור. עם זאת, אנו יכולים לממש את תפקידנו כאן, והמילים יכולות לדבר על כך וללמד זאת גם כן, אם  אנחנו נדגים את המילים הללו בתוך חיינו.

אנחנו מביאי הגאולה. אנו מקבלים את חלקנו כמושיעי העולם, אשר באמצעות הסליחה המשותפת שלנו נגאל יחד. זו המתנה שלנו לעולם  והיא ניתנת גם לנו. אנו מסתכלים על כולם כאחים, ותופשים את כל הדברים כנעימים וכטובים. אנחנו לא מחפשים משהו שהוא מעבר לשער השמים. הידע יתגלה כשעשינו את חלקנו כאשר אנחנו עוסקים רק בברכה לאמת.

עינינו הן העיניים שדרכן רואה חזונו של המשיח עולם נגאל מכל מחשבה על חטא. שלנו הן האוזניים השומעות את קול אלוהים מכריזות על העולם כטהור. השכלים שלנו מתחברים יחד כשאנו מברכים את העולם. ומתוך האחדות שהשגנו אנו קוראים לכל אחינו, מבקשים מהם לחלוק את שלומנו ולהשלים את שמחתנו.

אנחנו השליחים הקדושים של אלוהים שמדברים בשמו, ונושאים את דברו לכל מי שהוא שלח אלינו, אנו למדים שזה כתוב על ליבנו. כך משתנה דעתנו לגבי המטרה שלשמה באנו, ושאנחנו מבקשים לשרת. אנו מביאים בשורות משמחות לבן האלוהי, שחשב שהוא סובל. עכשיו הוא נגאל. וכאשר הוא רואה את שער השמים עומד פתוח לפניו, הוא ייכנס אל לב האלוהים.


עקרונות עיקריים מהלימוד הרוחני מוצגים בסרטון זה 




💖השראה יומית באנגלית - באתר הבינלאומי

a-course-in-miracles/lesson-of-the-day
💖 קריאה יומית משותפת בעולם

הקדמה - קבלת השראת מהדרך הרוחנית

אימון - הבנות והתבוננות בעקרונות רוחניים

תשובות לשאלות העולות בנתיב הרוחני - 1

חיזוק ההזדהות עם המורשת האלוהית שלנו

מפגש אינטימי עם הבורא

לחיות בתודעת האל

רשומות הארכיון

רשומות פופולריות


הלימוד הרוחני דורש את הבנת טבע המציאות

כאשר מדע ורוח נפגשים, האנושות מתעוררת יותר לאמת של טבע המציאות ויכולה להשיג השתחררות מהתניות שכובלות אותה בכלא תודעתי. דרך בחירה חופשית ניתן לכל אדם לשנות את העולם שהוא חווה, בהבנה שהוא כצופה ונצפה, הנו העולם כולו. מה שהתודעה המתבוננת חושבת, היא יוצרת מה שהיא מדמה לעצמה מתוך שדה האפשרויות הקיים בשדה המאוחד....המשך המאמר -- ב-קישור - המציג את תפישת המציאות של העולם

הדרך חזרה הביתה, למורשת האלוהית

הדרך חזרה הביתה, למורשת האלוהית
מעבר בלחיצה על התמונה ⚽ לאוסף ציטוטים המציגים הדרכות ותרגולים מומלצים למחפש הרוחני

דע את עצמך - הדרך לחיים חדשים

דע את עצמך - הדרך לחיים חדשים
דע את עצמך באור האחדות - הדרך חזרה הביתה (הסרטון המלא - בלחיצה על התמונה)

מאמרים אחרונים מהאתרים והבלוגים שמוקדשים לצועד בנתיב

שיעורי החיים הם המפתח להשגת תודעת-על

שיעורי החיים הם המפתח להשגת תודעת-על
מה אנו מבינים מזה ? שאנחנו חייבים ללמוד להסתכל מחדש על כל מה שאנחנו חושבים שאנחנו יודעים כנכון וכאמת. שיעור כזה הנו צעד חשוב מאוד לנשמה - ללמוד לזהות מה חסר משמעות בראייה האנושית, הכרה כזו היא שחרור מפחד, מטינה, ממרירות וממאבקים, כשנאמר לנו שרק האהבה אמתית🤍 מצגות לקריאה - בלחיצה על התמונה
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

תובנות ממקורות נוספים התומכים באמת הרוחנית

תובנות ממקורות נוספים התומכים באמת הרוחנית

הנשמה היא נצחית ונועדה לחיות בהכרה אלוהית על פני האדמה

הנשמה היא נצחית ונועדה לחיות  בהכרה אלוהית על פני האדמה