לדעת את עצמך באור משמעו לדעת שהנך ביטוי של אהבת האל לבריאה שלו. בנתיב הרוחני, החוקים הרגילים של חשיבת האגו הדואלית, מושעים לרגע הצידה ואור רוחני מביא לשינוי של התפישה מחושך לאור, מפחד לאהבה ואז מפירוד לאחדות. כאן השימוש העיקרי הוא בהפעלת אור האהבה הנוכח דרך ההכרה ערה. זהו תיקון רוחני שיכול להביא להארה ומביא אותנו חזרה אל הזיכרון השמימי. המטרה כאן היא השגת "תחיה" בהכרה מודעת ודבר זה מוביל להשגה של תודעת האחדות בנשמה.

סה"כ צפיות בדף

Translate

1 בנוב׳ 2019

אהבת האל בבריאה היא אמת נצחית


המפתח לשחרור עצמנו מהמגבלות של העולם הזה הוא לקבל אחריות על כל מה שאנחנו חווים בחיינו. האופן בו אנו מגיבים לכל מה שאנו תופשים תלוי בנו מכיוון שאנו מפרשים את כל מה שאנחנו רואים ונותנים לזה משמעות. עם זאת הפרשנות מתרחשת בהכרה שלנו ואנחנו תמיד חופשיים לשנות את דעתנו לגבי מה שאנחנו מאמינים שהוא נכון.

בחסד האל אין אנו חופשיים לשנות את מה שאנחנו באמת, כפי שנוצרנו על ידי האל. כך שבכל רגע אנו בוחרים בין תפישת אשליה או קבלת האמת על מה שהננו. התבוננות באשליות אינה משנה את האמת, היא רק הופכת את האמת ללא ידועה לנו. כשאנו לומדים להקשיב לקול רוח האל בנו, הוא ישתמש בזמן כדי לעורר מחדש את הכרתנו לאמת שהננו אהבה חסרת שינוי בביטוי.

 כשאנחנו עוברים את יומנו , אנו יכולים לתרגל לזכור ששום דבר מלבד אהבה לא יכול להתקיים. האהבה בכולם היא הדבר האמתי. שום דבר פרט למהות האהבה לא יכול לקרות. האהבה שאתה כעצמי האמתי היא נצחית והאהבה שכולם הנם כך, היא אמתית ונצחית. בזה אנו מתמקדים היום. זה מה שאנחנו מוכנים לזכור. זה מה שאנחנו מעניקים לכל אח ומקבלים מכל אח. זה מה שנכון לנצח ואינו יכול להשתנות.

עקרונות להתבוננות  


- שום דבר מחוץ לעצמך אינו יכול לעשותך פוחד או אוהב, מפני ששום דבר אינו מחוצה לך. הזמן והנצח נמצאים שניהם בשכלך עד שתתפוש את הזמן אך ורק כאמצעי לזכות בנצח מחדש. אינך יכול לעשות זאת כל עוד אתה מאמין שכל דבר שקורה לך נגרם על-ידי גורמים מחוץ לעצמך.

- אתה חייב ללמוד שהזמן כולו עומד לרשותך, וששום דבר בעולם אינו יכול לקחת ממך את האחריות הזאת. אתה יכול להפר את חוקי האל בדמיונך, אבל אינך יכול להשתחרר מהם. הם נחקקו למען הגנתך בתור הביטחון שלך.

- אלוהים לא ברא כלום לידך ושום דבר לידך אינו קיים, מפני שאתה חלק ממנו. מה חוץ ממנו יכול להיות קיים ?  שום דבר מחוץ לו אינו יכול לקרות, כי שום דבר חוץ ממנו אינו ממשי. כיצד יכול בן התמותה להיות ממשי אם אתה הנך הנברא היחיד של אלוהים והוא ברא אותך נצחי ?

 - שכלך קובע כל דבר שקורה לך וכל תגובה שאתה מגיב על כל דבר שאתה תופש, תלויה בך. אלוהים ברא אותך למען עצמו, אבל נתן לך את הכוח לברוא למען עצמך כדי שתהיה כמוהו. שום דבר אינו יכול להגיע אליך מחוצה לו, כי בהיותך באל, אתה מקיף את הכל.

- האמן בדבר הזה ותבין כמה הרבה תלוי בך ואז סרב לשנות את דעתך בנוגע לעצמך. דע שאלוהים לעולם לא יחליט נגדך, כי אילו עשה זאת היה מחליט נגד עצמו.

 Text/Chapter_10#I. קישור




הקדמה - קבלת השראת מהדרך הרוחנית

אימון - הבנות והתבוננות בעקרונות רוחניים

תשובות לשאלות העולות בנתיב הרוחני - 1

חיזוק ההזדהות עם המורשת האלוהית שלנו

מפגש אינטימי עם הבורא

לחיות בתודעת האל

רשומות הארכיון

רשומות פופולריות


הלימוד הרוחני דורש את הבנת טבע המציאות

כאשר מדע ורוח נפגשים, האנושות מתעוררת יותר לאמת של טבע המציאות ויכולה להשיג השתחררות מהתניות שכובלות אותה בכלא תודעתי. דרך בחירה חופשית ניתן לכל אדם לשנות את העולם שהוא חווה, בהבנה שהוא כצופה ונצפה, הנו העולם כולו. מה שהתודעה המתבוננת חושבת, היא יוצרת מה שהיא מדמה לעצמה מתוך שדה האפשרויות הקיים בשדה המאוחד....המשך המאמר -- ב-קישור - המציג את תפישת המציאות של העולם

הדרך חזרה הביתה, למורשת האלוהית

הדרך חזרה הביתה, למורשת האלוהית
מעבר בלחיצה על התמונה ⚽ לאוסף ציטוטים המציגים הדרכות ותרגולים מומלצים למחפש הרוחני

דע את עצמך - הדרך לחיים חדשים

דע את עצמך - הדרך לחיים חדשים
דע את עצמך באור האחדות - הדרך חזרה הביתה (הסרטון המלא - בלחיצה על התמונה)

מאמרים אחרונים מהאתרים והבלוגים שמוקדשים לצועד בנתיב

שיעורי החיים הם המפתח להשגת תודעת-על

שיעורי החיים הם המפתח להשגת תודעת-על
מה אנו מבינים מזה ? שאנחנו חייבים ללמוד להסתכל מחדש על כל מה שאנחנו חושבים שאנחנו יודעים כנכון וכאמת. שיעור כזה הנו צעד חשוב מאוד לנשמה - ללמוד לזהות מה חסר משמעות בראייה האנושית, הכרה כזו היא שחרור מפחד, מטינה, ממרירות וממאבקים, כשנאמר לנו שרק האהבה אמתית🤍 מצגות לקריאה - בלחיצה על התמונה
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

תובנות ממקורות נוספים התומכים באמת הרוחנית

תובנות ממקורות נוספים התומכים באמת הרוחנית

הנשמה היא נצחית ונועדה לחיות בהכרה אלוהית על פני האדמה

הנשמה היא נצחית ונועדה לחיות  בהכרה אלוהית על פני האדמה