לדעת את עצמך באור משמעו לדעת שהנך ביטוי של אהבת האל לבריאה שלו. בנתיב הרוחני, החוקים הרגילים של חשיבת האגו הדואלית, מושעים לרגע הצידה ואור רוחני מביא לשינוי של התפישה מחושך לאור, מפחד לאהבה ואז מפירוד לאחדות. כאן השימוש העיקרי הוא בהפעלת אור האהבה הנוכח דרך ההכרה ערה. זהו תיקון רוחני שיכול להביא להארה ומביא אותנו חזרה אל הזיכרון השמימי. המטרה כאן היא השגת "תחיה" בהכרה מודעת ודבר זה מוביל להשגה של תודעת האחדות בנשמה.

סה"כ צפיות בדף

Translate

5 ביולי 2019

הגיע הזמן לחזור הביתה, לאחדות

הרעיון שנאמץ היום הוא שכדי למצוא את האושר הנצחי של מורשתנו האלוהית אנו חייבים "לחזור הביתה" אל ערכי האחדות של אהבת האל לבריאתו. 
אלה ערכים המגלים את מלכות האל שהיא הבית המואר שלנו אשר מתגלה מבפנים כלפי חוץ.  זה קורה כשאנו מקבלים החלטה חדשה להתייחסות שלנו לעולם הנגלה ומכירים את האשליות שאימצנו דרך התמקדות בחיצוניות כאמתית ומבינים שאשליות הן חסרות כוח ממשי משלהן.
  • הרעיון להיום מביא הבנה שהניסיון שנסינו עד היום בשינוי ההופעה הנגלית בחוץ מגבירה את תפישת הנפרדות וזה מתגלה בחיים, כי הכול מתרחש בתוך ההכרה עצמה.
  • העולם בחוץ נגלה כאמתי בגלל תפישה אנושית שהתבססה כך עידנים. בכך נעשית השקעה חיצונית להשיג יותר הכרה עצמית ותחושה של כבוד, שליטה והערכה לאנשים אחרים בעולם של ערכים כוזבים.
  • בנתיב שנפתח לפנינו אנו כבר מבינים שכדי לשנות את העולם אין צורך להתאמץ לשנות דברים בעולם החיצוני. יש לשנות רק את ההערכה לאמונה שגויה זאת שמוקרנת בעולם ולהחליט שהעולם החיצוני לא מהפנט אותנו יותר. 
  •  אנו בוחרים למהר עוד היום "לחזור הביתה", בהבנה שעולם פנימי מקרין עולם חיצוני. לכן מעתה אנו מבססים רק אמת במערכת האמונות שלנו.
  • כאשר אנו מבטלים את החשיבה של נפרדות בחיי היומיום ונצמדים רק להכרה הגבוהה המכירה באחדות החיים, אנו משתחררים ממגנוט לשדות האשליה הישנים ואנו נמשכים באופן  בטוח לשדה המאוחד של ההכרה האוניברסלית.
  •  אנו נצמדים כעת רק לאמת האלוהית והיא תופשת מקום בהכרה וכך אנו "שבים הביתה", לאותה מלכות אל מבורכת המכילה אהבה טהורה וחיים אלוהיים ומוארים, המשקפים ומגלים כעת רק אמת אוניברסלית כחוויה בחיים.
  •  העולם שאנו חווים בתודעת נפרדות נעלם ועולם חדש נגלה לעינינו כעולם של חוויה. בזאת מושגת גאולת העולם לה הכול מצפים. בחזרה אל "הבית האמתי" שלנו אנו נעשים גואלי העולם שלנו ומממשים את תכלית הנשמה להיות אור העולם.   
                                עם הבנה זאת ניכנס פנימה להיאספות עם האל 
      ועם כוונה אלוהית ניתן לאמת הרוחנית לחלחל פנימה -
נאמר בהסכמה: 
הגיע הזמן לחזור הביתה - למורשת האלוהית שלי."  
 אם נחליט, נוכל לעזוב לגמרי את תפישת העולם הזה, דרך שינוי ההכרה לגבי תכלית העולם.  אם נאמין שהערך שלו הוא כפי שאנו רואים אותו עכשיו, כך הוא יישאר בשבילנו.  
מהיום לא נבקש יותר אשליות שיתפשו את מקום האמת. נתכוון רק למהר לחזור הביתה, ולשכון בלב האהבה ובחוויית אחדות.
  •  נצהיר - מורשתי האלוהית מצפה לשיבתי השמֵחה
  נפתח את זרועותינו לאהבה המאחדת ונשמע את קול האל כהכרה הגבוהה שלנו הקוראת לנו לחזור הביתה. 

זה מביא אותנו להחלטה שלא נשהה יותר בתשוקות שווא של האגו כאשר אנו מכירים בכך שגן העדן יכול להיות המציאות שלנו. זאת כאשר אנו מתמקדים בתשוקת הנשמה לממש את האמת של מורשתה האלוהית.



My home awaits me. I will hasten there.
קישור


הקדמה - קבלת השראת מהדרך הרוחנית

אימון - הבנות והתבוננות בעקרונות רוחניים

תשובות לשאלות העולות בנתיב הרוחני - 1

חיזוק ההזדהות עם המורשת האלוהית שלנו

מפגש אינטימי עם הבורא

לחיות בתודעת האל

רשומות הארכיון

רשומות פופולריות


הלימוד הרוחני דורש את הבנת טבע המציאות

כאשר מדע ורוח נפגשים, האנושות מתעוררת יותר לאמת של טבע המציאות ויכולה להשיג השתחררות מהתניות שכובלות אותה בכלא תודעתי. דרך בחירה חופשית ניתן לכל אדם לשנות את העולם שהוא חווה, בהבנה שהוא כצופה ונצפה, הנו העולם כולו. מה שהתודעה המתבוננת חושבת, היא יוצרת מה שהיא מדמה לעצמה מתוך שדה האפשרויות הקיים בשדה המאוחד....המשך המאמר -- ב-קישור - המציג את תפישת המציאות של העולם

הדרך חזרה הביתה, למורשת האלוהית

הדרך חזרה הביתה, למורשת האלוהית
מעבר בלחיצה על התמונה ⚽ לאוסף ציטוטים המציגים הדרכות ותרגולים מומלצים למחפש הרוחני

דע את עצמך - הדרך לחיים חדשים

דע את עצמך - הדרך לחיים חדשים
דע את עצמך באור האחדות - הדרך חזרה הביתה (הסרטון המלא - בלחיצה על התמונה)

מאמרים אחרונים מהאתרים והבלוגים שמוקדשים לצועד בנתיב

שיעורי החיים הם המפתח להשגת תודעת-על

שיעורי החיים הם המפתח להשגת תודעת-על
מה אנו מבינים מזה ? שאנחנו חייבים ללמוד להסתכל מחדש על כל מה שאנחנו חושבים שאנחנו יודעים כנכון וכאמת. שיעור כזה הנו צעד חשוב מאוד לנשמה - ללמוד לזהות מה חסר משמעות בראייה האנושית, הכרה כזו היא שחרור מפחד, מטינה, ממרירות וממאבקים, כשנאמר לנו שרק האהבה אמתית🤍 מצגות לקריאה - בלחיצה על התמונה
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

תובנות ממקורות נוספים התומכים באמת הרוחנית

תובנות ממקורות נוספים התומכים באמת הרוחנית

הנשמה היא נצחית ונועדה לחיות בהכרה אלוהית על פני האדמה

הנשמה היא נצחית ונועדה לחיות  בהכרה אלוהית על פני האדמה