לדעת את עצמך באור משמעו לדעת שהנך ביטוי של אהבת האל לבריאה שלו. בנתיב הרוחני, החוקים הרגילים של חשיבת האגו הדואלית, מושעים לרגע הצידה ואור רוחני מביא לשינוי של התפישה מחושך לאור, מפחד לאהבה ואז מפירוד לאחדות. כאן השימוש העיקרי הוא בהפעלת אור האהבה הנוכח דרך ההכרה ערה. זהו תיקון רוחני שיכול להביא להארה ומביא אותנו חזרה אל הזיכרון השמימי. המטרה כאן היא השגת "תחיה" בהכרה מודעת ודבר זה מוביל להשגה של תודעת האחדות בנשמה.

סה"כ צפיות בדף

Translate

12 במאי 2020

האל חי את החיים דרכי

מחשבה גבוהה זאת היא הגדרה חדשה לחיים. בעולם זה מוגדרים חיי אדם כגוף שיכול לנשום, ליבו פועם והמוח שלו מתפקד. אולם אמת רוחנית אומרת שהחיים האמתיים שלנו הם רק החיים שיש לנו בהכרה האלוהית. החיים שלנו הם ביטוי של חיי האל בבריאה. אין לנו מחשבות מלבד מחשבותיו. בהכרה הגבוהה המחשבות שלו הן שלנו ואין כאן שום דבר פיזי.

בכדי להבין את המשמעות הזו של החיים נדרש מאתנו שינוי קיצוני בתפישה. עלינו להכיר בכך שרק מחשבות האל קובעות מציאות אמתית והן המחשבות שאנו חושבים אתו בהכרה מודעת. מחשבות שנדמה לנו שאנו חושבים כשאנו מסתכלים בעיני הגוף, מגלות תמונות כמו עצים ומים ושמיים והן באמת רק דימויים שלנו. הם לא מחשבות אמתיות. הדימויים מציירים תמונות. אלוהים אינו דימוי שניתן להגדיר באמצעות צורה. אלוהים הוא מחשבה, שלא ניתן להגביל אותה על ידי דימוי.

אולי הרדיקלי מכל דבר במערכת המחשבה המבוססת על האגו שלנו הוא הרעיון שאנחנו מחשבה, ולא צורה. בעולם הזה כל המחשבות שלנו קשורות בדרך זו או אחרת לתמונות. כדי להכיר במה שאנחנו באמת, עלינו ללמוד להתעלם מהתמונות שיש לעולם להציע לנו כדי להשוות באופן דואלי את משמעותן ולא לתת להן שום משמעות. זה מאוד קשה עבורנו אם אנו מאמינים שזהותנו מוגדרת על ידי הצורה שלנו, וזה המקרה עבור רוב האנשים בעולם. 

חלק נכבד מהמשאבים שלנו מושקע בלבוש ובאיפור כדי להפוך אותו ליותר מושך או להגן עליו מפני נזק. אבל הגוף הוא לא מה שאנחנו באמת. אנחנו מחשבת האל - מהות רוחנית בהתגלמות. כשאנחנו מתרגלים רעיון זה, אנו מתוודעים יותר ויותר לדרכים הרבות בהן אנו מקדישים זמן ומחשבה ומאמץ לשמירה על זהותנו כגוף. 

זה לא מוגבל רק לדברים שאנו עושים כדי לשמור על בריאות הגוף, להלביש אותו ולהאכיל אותו. זה גם על איך אנו חושבים על אחרים ועל מה שאחרים עושים. אם אנו חושבים שאדם אחד מצליח יותר מאחר, או שאנו מרגישים עצובים מכיוון שאנו רואים מישהו שמתקשה בחוויית העולם שלו, אלה דרכים לשמור על האמונה שלנו בזהויות אינדיבידואליות נפרדות כגוף בצורה.

 כנשמות אנו זהים ואין בינינו הבדל במחשבה האלוהית. אנחנו ביטוי אלוהי של חוכמה, אהבה ורצון טוב. ככל שנעביר את המודעות שלנו יותר לכיוון זה, החיים נעשים לפשוטים יותר. פחות מאמץ נדרש מתשומת  ליבנו בראיית הבדלי צורה.  כך ניתן לראות את האור בכל אח, לראות את מחשבת האל מתבטאת דרכו. זה יוצר גם תחושת תחושת אחדות, ביטחון ושלווה.

חלק מתהליך ההתעוררות שלנו הוא 
להכיר במחשבות השגויות שלנו. כאן ניתן להצהיר :

"אין לי חיים חוץ מאלוהים שחי דרכי. החיים האלה שאני חושב שאני חי כאדם הנפרד מהכרת האל הם רעיון שגוי. כעת אבין שהמחשבות האישיות שלי שגויות, ואעזוב אותן. אז אתוודע למחשבות האמתיות שאני חושב עם הכרה אלוהית. אינני יכול לקבל את מחשבותיי השגויות וגם את המחשבות האמתיות בו זמנית, מכיוון שהן הפוכות מכל הבחינות. מהיום אתחבר לעצמי הגבוה שלי ואבקש את הדרכתו בכל עניין שברצוני לנהל, לאחר שהנחתי הצידה את המחשבות של העצמי המנוהל מהאגו. בכך אני משרת את ההתעוררות שלי ונותן לעולם את הביטוי האלוהי שלי."






הקדמה - קבלת השראת מהדרך הרוחנית

אימון - הבנות והתבוננות בעקרונות רוחניים

תשובות לשאלות העולות בנתיב הרוחני - 1

חיזוק ההזדהות עם המורשת האלוהית שלנו

מפגש אינטימי עם הבורא

לחיות בתודעת האל

רשומות הארכיון

רשומות פופולריות


הלימוד הרוחני דורש את הבנת טבע המציאות

כאשר מדע ורוח נפגשים, האנושות מתעוררת יותר לאמת של טבע המציאות ויכולה להשיג השתחררות מהתניות שכובלות אותה בכלא תודעתי. דרך בחירה חופשית ניתן לכל אדם לשנות את העולם שהוא חווה, בהבנה שהוא כצופה ונצפה, הנו העולם כולו. מה שהתודעה המתבוננת חושבת, היא יוצרת מה שהיא מדמה לעצמה מתוך שדה האפשרויות הקיים בשדה המאוחד....המשך המאמר -- ב-קישור - המציג את תפישת המציאות של העולם

הדרך חזרה הביתה, למורשת האלוהית

הדרך חזרה הביתה, למורשת האלוהית
מעבר בלחיצה על התמונה ⚽ לאוסף ציטוטים המציגים הדרכות ותרגולים מומלצים למחפש הרוחני

דע את עצמך - הדרך לחיים חדשים

דע את עצמך - הדרך לחיים חדשים
דע את עצמך באור האחדות - הדרך חזרה הביתה (הסרטון המלא - בלחיצה על התמונה)

מאמרים אחרונים מהאתרים והבלוגים שמוקדשים לצועד בנתיב

שיעורי החיים הם המפתח להשגת תודעת-על

שיעורי החיים הם המפתח להשגת תודעת-על
מה אנו מבינים מזה ? שאנחנו חייבים ללמוד להסתכל מחדש על כל מה שאנחנו חושבים שאנחנו יודעים כנכון וכאמת. שיעור כזה הנו צעד חשוב מאוד לנשמה - ללמוד לזהות מה חסר משמעות בראייה האנושית, הכרה כזו היא שחרור מפחד, מטינה, ממרירות וממאבקים, כשנאמר לנו שרק האהבה אמתית🤍 מצגות לקריאה - בלחיצה על התמונה
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

תובנות ממקורות נוספים התומכים באמת הרוחנית

תובנות ממקורות נוספים התומכים באמת הרוחנית

הנשמה היא נצחית ונועדה לחיות בהכרה אלוהית על פני האדמה

הנשמה היא נצחית ונועדה לחיות  בהכרה אלוהית על פני האדמה