לדעת את עצמך באור משמעו לדעת שהנך ביטוי של אהבת האל לבריאה שלו. בנתיב הרוחני, החוקים הרגילים של חשיבת האגו הדואלית, מושעים לרגע הצידה ואור רוחני מביא לשינוי של התפישה מחושך לאור, מפחד לאהבה ואז מפירוד לאחדות. כאן השימוש העיקרי הוא בהפעלת אור האהבה הנוכח דרך ההכרה ערה. זהו תיקון רוחני שיכול להביא להארה ומביא אותנו חזרה אל הזיכרון השמימי. המטרה כאן היא השגת "תחיה" בהכרה מודעת ודבר זה מוביל להשגה של תודעת האחדות בנשמה.

סה"כ צפיות בדף

Translate

3 ביוני 2019

בסיס המחשבה האנושית הנובעת מאמונה שגויה


 תרגיל 10- רעיון היום

הרעיון, ש"מחשבותיך אין להן משמעות, אלא רק המשמעות של מה שאתה נותן להן " עוזר לנו להתרחק מהמחשבות שלנו, כדי לזהות מהצד מה הן. וכדי שנוכל להיות פתוחים להכיר בכך שהם פשוט ההשפעות של האמונות שלנו.  בהדרגה אנו נעשים מודעים לכך שיש משהו מאחורי המחשבות שאנו מודעים להן, שיש סיבה והסיבה היא האמונות שלנו. מערכת האמונות שלנו יכולה לכלוא אותנו. 

האמונות האנושיות שלנו עומדות בינינו לבין ידיעת האחדות שלנו ואהבת האל. האמונות שלנו באות  לידי ביטוי כדימויים שעושים את העולם שלנו. החדשות הטובות הן שאנחנו יכולים לשנות את האמונות שלנו כי אנחנו עשינו אותם. המחשבות הרגילות ימשיכו להתרחש כל עוד אנו שומרים על האמונות. 

אנו עשויים להסתיר את האמונות שלנו מעצמנו  כדי להונות את עצמנו ולחשוב שאין לנו אחריות על מה שאנחנו תופשים.  אבל זה לא משנה את העובדה שמה שאנו תופשים היא ההשפעה של האמונות שלנו. אנחנו רואים את זה, כי אנחנו מאמינים בזה. 

כשאנו יכולים לקחת צעד אחורה מן המחשבות המטרידות ולבחון את האמונות, אז אנחנו חופשיים לשנות את האמונות. כל עוד אנחנו מסתירים אותן, אנחנו לא יכולים לשנות אותם. ריפוי מתמשך מגיע עם שינוי האמונה שלנו, שאנחנו יכולים להיות כל דבר מלבד אחד עם האהבה שבה אנו נוצרנו.

 הצעד הראשון הוא לשחרר את ההזדהות עם המחשבות שלנו, כי כל עוד אנו מאמינים שהמחשבות שלנו הן חלק מהזהות שלנו, אנו נתנגד לשנות אותם. אנו מפרשים את השינוי ברעיונות שלנו כמשווים ל"אבדן", כי זה אומר לאבד מה שאנחנו מאמינים שהנה זהותנו. אין זה מפתיע שיש התנגדות גדולה לשינוי כזה. 

הרעיון של היום מציע כלי עדין כדי לשחרר את הזיהוי הזה. אנחנו לא צריכים להאמין לזה, אנחנו פשוט צריכים לתרגל את זה. כשאנו מתרגלים שיעורים אלה, זה יעשה את הריפוי שלו. זה אולי נראה לא נעים  לספר לעצמנו כל היום, את הרעיון שאומר: "מחשבותיי, אין להן כל משמעות". אבל למעשה זה צעד חשוב בתהליך של לשחרר את הכרתנו מכל רעיונות השווא. 

האמת הגבוהה אומרת לנו שאחדות היא אמיתית והפרדה אינה קיימת. מספרת לנו שכל חוויות הסכסוך שלנו נובעות מהאמונה שלנו בהפרדה. אומרת לנו שאנחנו חייבים להיות מוכנים לשחרר את הרעיונות השקריים האלה כדי לדעת את הזהות האמיתית שלנו כמחשבה על אהבה בהכרה של אהבה. 

כל המחשבות האלה שאספנו במשך חיינו שאומרות לנו שאנחנו לא ראויים - שאנחנו לא נראים טוב מספיק, שלא אמרנו את הדבר הנכון, או שלא עשינו את זה נכון. אלה לא המחשבות האמיתיות שלנו. זה נותן לנו תקווה גדולה כשאנו מבינים בפועל שזה ישחרר אותנו מכל מה שאנו מאמינים .

היום אנו מוכנים לתרגל ולומר  : 

" עלי  לזכור שמחשבות העבר שלי לא אומרות שום דבר. דבר זה הנו  השביל שלי לחופש. זוהי דרכי לזכור שאני לא עזבתי את גן העדן אלא הכרתי האמתית נרדמה. האמת היא שחלומות של נפרדות באמת לא אומרות כלום, ולא משנה מה חשבתי כנכון. האמת היא אמת. האחדות והאהבה נכונים ושום דבר אחר אינו נכון. כל המחשבות על עולם של נפרדות הן חסרות משמעות.  האני האמיתי שאני,  החלק הגבוה של עצמי, הנו זה מה שאלוהים ברא. עם זאת, ההכרה של האגו שומרת אותו מוסתר כאילו הוא לא מציאותי. "




תרגיל 10

--------------------------------------------------------------

הקדמה - קבלת השראת מהדרך הרוחנית

אימון - הבנות והתבוננות בעקרונות רוחניים

תשובות לשאלות העולות בנתיב הרוחני - 1

חיזוק ההזדהות עם המורשת האלוהית שלנו

מפגש אינטימי עם הבורא

לחיות בתודעת האל

רשומות הארכיון

רשומות פופולריות


הלימוד הרוחני דורש את הבנת טבע המציאות

כאשר מדע ורוח נפגשים, האנושות מתעוררת יותר לאמת של טבע המציאות ויכולה להשיג השתחררות מהתניות שכובלות אותה בכלא תודעתי. דרך בחירה חופשית ניתן לכל אדם לשנות את העולם שהוא חווה, בהבנה שהוא כצופה ונצפה, הנו העולם כולו. מה שהתודעה המתבוננת חושבת, היא יוצרת מה שהיא מדמה לעצמה מתוך שדה האפשרויות הקיים בשדה המאוחד....המשך המאמר -- ב-קישור - המציג את תפישת המציאות של העולם

הדרך חזרה הביתה, למורשת האלוהית

הדרך חזרה הביתה, למורשת האלוהית
מעבר בלחיצה על התמונה ⚽ לאוסף ציטוטים המציגים הדרכות ותרגולים מומלצים למחפש הרוחני

דע את עצמך - הדרך לחיים חדשים

דע את עצמך - הדרך לחיים חדשים
דע את עצמך באור האחדות - הדרך חזרה הביתה (הסרטון המלא - בלחיצה על התמונה)

מאמרים אחרונים מהאתרים והבלוגים שמוקדשים לצועד בנתיב

שיעורי החיים הם המפתח להשגת תודעת-על

שיעורי החיים הם המפתח להשגת תודעת-על
מה אנו מבינים מזה ? שאנחנו חייבים ללמוד להסתכל מחדש על כל מה שאנחנו חושבים שאנחנו יודעים כנכון וכאמת. שיעור כזה הנו צעד חשוב מאוד לנשמה - ללמוד לזהות מה חסר משמעות בראייה האנושית, הכרה כזו היא שחרור מפחד, מטינה, ממרירות וממאבקים, כשנאמר לנו שרק האהבה אמתית🤍 מצגות לקריאה - בלחיצה על התמונה
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

תובנות ממקורות נוספים התומכים באמת הרוחנית

תובנות ממקורות נוספים התומכים באמת הרוחנית

הנשמה היא נצחית ונועדה לחיות בהכרה אלוהית על פני האדמה

הנשמה היא נצחית ונועדה לחיות  בהכרה אלוהית על פני האדמה