לדעת את עצמך באור משמעו לדעת שהנך ביטוי של אהבת האל לבריאה שלו. בנתיב הרוחני, החוקים הרגילים של חשיבת האגו הדואלית, מושעים לרגע הצידה ואור מרוח הקודש מביא לשינוי של התפישה מחושך לאור, מפחד לאהבה ואז מפירוד לאחדות. כאן השימוש העיקרי הוא בהפעלת אור האהבה הנוכח דרך ההכרה ערה. זהו תיקון רוחני שיכול להביא להארה ומביא אותנו חזרה אל הזיכרון השמימי. המטרה כאן היא השגת "תחיה" בהכרה מודעת ודבר זה מוביל להשגה של תודעת האחדות בנשמה.

סה"כ צפיות בדף

Translate

2 במאי 2019

איך נתחיל עם עקרונות הנסים בחיינו ?

קול האל (דרך רוח הקודש) יכוון אותנו במדויק כאשר ניקח בחשבון שנסים צריכים להיות לא רצוניים. אנחנו צריכים לעקוב אחר ההכוונה של המורה הפנימי שלנו, אם עלינו לחוות נסים. זה מתבטא דרך אינטואיציה של הנשמה.

- כאשר אנו מזדהים עם האגו, אין לנו את האמצעים לייצר נסים, כי הנסים באים מעצם ביטול תפישת האגו. לכן חיוני לפתח את ההרגל של הבאת כל המחשבות שלנו על נפרדות מוגבלות ושוני אל רוח הקודש ולתת לה לעשות את עבודת הטיהור .

בתהליך זה טיהור נחוץ תחילה.  אין פירוש הדבר שעלינו להיות חופשיים מכל מחשבות ההפרדה. אלא זה אומר שאנחנו חייבים להיות מוכנים לוותר על מחשבות אלה שלנו ולהפנות אותן אל רוח הקודש כדי לפתוח את ההכרה שלנו לנס שיקרה בתפישה שלנו.

- אם נוכל לפתוח את ההכרה  לזמן קצר לתובנות של רוח הקודש, באותו רגע הנס יכול להתרחש . לאחר מכן אנו נחזור להכרה הרגילה שלנו, אבל הנס נשמר בזיכרון שלנו וכך אנחנו לא חוזרים לחלוטין לזהות הישנה עם מערכת החשיבה של האגו שהנה מהפרדה. בכל פעם שאנחנו מאפשרים לנס לקרות בהכרה שלנו, אנו משחררים את השרשראות של האגו אליו נקשרנו.

- האימון של קבלת נסים בחיים הוא לתת לרוח הקודש לטהר את המחשבות שלנו. ההתמחות בכך מרחיבה את השיעור החשוב הזה בקבלת תיקון ממה שהחושים הפיזיים שלנו עשויים לדווח לנו.

- רוח הקודש, שהיא קול האל המדריך, מביאה לנו דרך חדשה של ראייה, דרך תרגול נסים בחיים. זה מאפשר לנו לראות אמת דרך עיניי רוח הקודש. זה מגיע עם נכונות וכוונה להתמקד באמת.

- רוח הקודש רואה רק את האמת. רוח הקודש רואה שלמות. רוח הקודש רואה דרך עיני האלוהי את צורת האינדיבידואליות כאור אחד שקיים לנצח.  כאשר אנו לומדים למקם את אמונתנו ברוח הקודש ולקבל את הנסים שהיא נותנת, אנו רואים רק אהבה , אנחנו מרגישים רק אהבה. אנו מוצאים רק אהבה.

עקביות זו באה עם ראיה שאהבה אמתית באה רק עם תרגול.

- ההנחה שהתפישות שלנו הן שגויות, מביאה לנו נכונות לא להחליט בעצמנו מה פירושם של דברים בחיים. אם אנחנו חושבים שאנחנו יודעים מה פירושו של דבר וזה מבוסס על החוויות שלנו מן העבר, אנחנו לא נהיה פתוחים לתרגול נכון לראות דרך עיניי רוח הקודש.

- רק דרך עיני רוח הקודש נוכל לדעת את האמת. נוהג זה דורש נחישות להתחייב לראות רק את האמת. זה דורש החלטה להיות עקביים במסירת התפישות המוגבלות שלנו לרוח הקודש, כך שהן יטוהרו מאמונת ההפרדה והמוגבלות.

- עם תרגול עקבי, תהליך קבלת נסים, או תפישה אמתית, הופך להרגל אוטומטי. כך אנו משחררים את עצמנו מהרשת הסבוכה של שקרי האגו. מגלים שההפרדה של הנשמה שלנו מהאלוהות מעולם לא הייתה אמתית .

- תפישת ההפרדה היא הפוכה מחוויית גן העדן. רק עם רוח הקודש - רוח השלמות, אנו יכולים לראות בבירור את המציאות.   הנכונות לראות דרך עיני רוח הקודש (לראות קדושה בכול) היא זאת שיכולה להביא לנו את השלום העמוק שנמצא באהבת האל. לגלות שהכול זה אחד ושום דבר אחר אינו ממשי.  

                  הנושאים המרכזיים - בעקרונות יצירת הנסים 

נסים הם ביטויים של אמת, או ביטויים של אהבה.

הנסים משחררים אותנו מפחד ומחזירים אותנו למודעות, למציאות האמתית.

נסים מתקנים את התפישות שלנו ומביאים לנו מה שאנחנו צריכים כדי לרפא את ההכרה שלנו ולהחזירה לשפיות.

 נסים, מטבע הדברים, שייכים לנו, בגלל מה שאנחנו באמת.

נסים הופכים חוקים פיזיים ומשנים את הצורך בהתחשבות בזמן.

הנסים הופכים את התפישה שלנו לקדושה ומראים לנו, כי אנחנו אחד, וכאן הנותן והמקבל זהים.

נסים הם מחשבות שהן כמכשירי הוראה אשר באים לעזור ליצור מחדש את התקשורת שלנו עם אלוהים.

נסים מבטלים חשיבה שקרית, או אשליות, על ידי התעלות מעל הגוף, שמביאה לנו התגלות רוחנית.

באמצעות נסים, אנו לומדים לבטא סליחה ( שחרור מהאשליה). כאשר אנו סולחים, או רואים מעבר לאשליות הנפרדות שלנו ואנו מודעים לאמת האחדות.

הנסים באים מרוח הקודש, אשר מראה לנו את ההבדל בין האמת לבין אשליות. דבר שמביא לנו החזון האלוהי.



הקדמה - קבלת השראת מהדרך הרוחנית

אימון - הבנות והתבוננות בעקרונות רוחניים

תשובות לשאלות העולות בנתיב הרוחני - 1

חיזוק ההזדהות עם המורשת האלוהית שלנו

מפגש אינטימי עם הבורא

לחיות בתודעת האל

רשומות הארכיון

רשומות פופולריות


הלימוד הרוחני דורש את הבנת טבע המציאות

כאשר מדע ורוח נפגשים, האנושות מתעוררת יותר לאמת של טבע המציאות ויכולה להשיג השתחררות מהתניות שכובלות אותה בכלא תודעתי. דרך בחירה חופשית ניתן לכל אדם לשנות את העולם שהוא חווה, בהבנה שהוא כצופה ונצפה, הנו העולם כולו. מה שהתודעה המתבוננת חושבת, היא יוצרת מה שהיא מדמה לעצמה מתוך שדה האפשרויות הקיים בשדה המאוחד....המשך המאמר -- ב-קישור - המציג את תפישת המציאות של העולם

דע את עצמך - הדרך לחיים חדשים

דע את עצמך - הדרך לחיים חדשים
דע את עצמך באור האחדות - הדרך חזרה הביתה (הסרטון המלא - בלחיצה על התמונה)

מאמרים אחרונים מהאתרים והבלוגים שמוקדשים לצועד בנתיב

הדרך חזרה הביתה, למורשת האלוהית

הדרך חזרה הביתה, למורשת האלוהית
מעבר בלחיצה על התמונה ⚽ לאוסף ציטוטים המציגים הדרכות ותרגולים מומלצים למחפש הרוחני
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

שיעורי החיים הם המפתח להשגת תודעת-על

שיעורי החיים הם המפתח להשגת תודעת-על
מה אנו מבינים מזה ? שאנחנו חייבים ללמוד להסתכל מחדש על כל מה שאנחנו חושבים שאנחנו יודעים כנכון וכאמת. שיעור כזה הנו צעד חשוב מאוד לנשמה - ללמוד לזהות מה חסר משמעות בראייה האנושית, הכרה כזו היא שחרור מפחד, מטינה, ממרירות וממאבקים, כשנאמר לנו שרק האהבה אמתית🤍 מצגות לקריאה - בלחיצה על התמונה

תובנות ממקורות נוספים התומכים באמת הרוחנית

תובנות ממקורות נוספים התומכים באמת הרוחנית

הנשמה היא נצחית ונועדה לחיות בהכרה אלוהית על פני האדמה

הנשמה היא נצחית ונועדה לחיות  בהכרה אלוהית על פני האדמה