לדעת את עצמך באור משמעו לדעת שהנך ביטוי של אהבת האל לבריאה שלו. בנתיב הרוחני, החוקים הרגילים של חשיבת האגו הדואלית, מושעים לרגע הצידה ואור רוחני מביא לשינוי של התפישה מחושך לאור, מפחד לאהבה ואז מפירוד לאחדות. כאן השימוש העיקרי הוא בהפעלת אור האהבה הנוכח דרך ההכרה ערה. זהו תיקון רוחני שיכול להביא להארה ומביא אותנו חזרה אל הזיכרון השמימי. המטרה כאן היא השגת "תחיה" בהכרה מודעת ודבר זה מוביל להשגה של תודעת האחדות בנשמה.

סה"כ צפיות בדף

Translate

13 במאי 2019

מה הוא המשיח ?

המשיח הוא הבן של האל כפי שהאל ברא אותו. הוא העצמי הגבוה, אותו כולנו חולקים והוא מאחד אותנו האחד עם השני וגם עם האל. הוא המחשבה הגבוהה שעדיין שוכנת בהכרה האלוהית שהנה המקור שלו. הוא לא עזב את הבית המקודש שלו או איבד את תמימותו שעמה הוא נברא.  הוא שוכן ללא שינוי בהכרה הגבוהה של האל. 

המשיח הוא הקשר ששומר עליך עם האל ומבטיח שנפרדות אינה יותר מאשר אשליה או יאוש, כי תקווה תמיד תשכון בו. ההכרה שלך הנה חלק ממנו ושלו חלק ממך. הוא החלק בך שבו נמצאת תשובת האל ובו כל ההחלטות כבר נוצרו וחלומות חלפו עברו. הוא נשאר ללא נגיעה ממה שעיני הגוף תופשות.  בו האב האלוהי מיקם את האמצעים עבור הגאולה שלך והוא נשאר העצמי הגבוה שאוהב את אביו האלוהי והנו ללא טעות. 

הוא הבית של רוח הקודש ונמצא באלוהי בלבד. כך "המשיח" נשאר בשלווה בגן העדן של הכרתך המקודשת.  זה החלק היחיד בך שיש לו מציאות באמת. כל השאר הם חלומות. עם זאת חלומות ניתנו לאלוהי זה כדי שיתמוססו בתפארת האל ויגלו את העצמי המקודש המשיחי שלך בסופו של דבר. 

רוח הקודש מגיעה מהעצמי המשיחי שבך לכל חלומותיך ומבקשת להביאם אליו כדי לתרגם אותם לאמת, העצמי המשיחי מחליף אותם בחלום האחרון שמסיים את כל החלומות. זאת כאשר סליחה נחה על העולם ושלווה מגיעה לכל בן אל. כאשר דבר לא נשאר בנפרדות אז מה נשאר מלבד לראות את פני האלוהי ?

זה הסימן שהזמן ללמוד הסתיים.  

לכן הבה נחפש למצוא את פני המשיח ולא נסתכל על דבר אחר מזה. כאשר אנו חוזים בתפארתו נדע שאין צורך בלימוד או בתפישה או בממד הזמן או כל דבר אחר, מלבד העצמי הגבוה  המקודש שהאל ברא כבנו.



הקדמה - קבלת השראת מהדרך הרוחנית

אימון - הבנות והתבוננות בעקרונות רוחניים

תשובות לשאלות העולות בנתיב הרוחני - 1

חיזוק ההזדהות עם המורשת האלוהית שלנו

מפגש אינטימי עם הבורא

לחיות בתודעת האל

רשומות הארכיון

רשומות פופולריות


הלימוד הרוחני דורש את הבנת טבע המציאות

כאשר מדע ורוח נפגשים, האנושות מתעוררת יותר לאמת של טבע המציאות ויכולה להשיג השתחררות מהתניות שכובלות אותה בכלא תודעתי. דרך בחירה חופשית ניתן לכל אדם לשנות את העולם שהוא חווה, בהבנה שהוא כצופה ונצפה, הנו העולם כולו. מה שהתודעה המתבוננת חושבת, היא יוצרת מה שהיא מדמה לעצמה מתוך שדה האפשרויות הקיים בשדה המאוחד....המשך המאמר -- ב-קישור - המציג את תפישת המציאות של העולם

הדרך חזרה הביתה, למורשת האלוהית

הדרך חזרה הביתה, למורשת האלוהית
מעבר בלחיצה על התמונה ⚽ לאוסף ציטוטים המציגים הדרכות ותרגולים מומלצים למחפש הרוחני

דע את עצמך - הדרך לחיים חדשים

דע את עצמך - הדרך לחיים חדשים
דע את עצמך באור האחדות - הדרך חזרה הביתה (הסרטון המלא - בלחיצה על התמונה)

מאמרים אחרונים מהאתרים והבלוגים שמוקדשים לצועד בנתיב

שיעורי החיים הם המפתח להשגת תודעת-על

שיעורי החיים הם המפתח להשגת תודעת-על
מה אנו מבינים מזה ? שאנחנו חייבים ללמוד להסתכל מחדש על כל מה שאנחנו חושבים שאנחנו יודעים כנכון וכאמת. שיעור כזה הנו צעד חשוב מאוד לנשמה - ללמוד לזהות מה חסר משמעות בראייה האנושית, הכרה כזו היא שחרור מפחד, מטינה, ממרירות וממאבקים, כשנאמר לנו שרק האהבה אמתית🤍 מצגות לקריאה - בלחיצה על התמונה
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

תובנות ממקורות נוספים התומכים באמת הרוחנית

תובנות ממקורות נוספים התומכים באמת הרוחנית

הנשמה היא נצחית ונועדה לחיות בהכרה אלוהית על פני האדמה

הנשמה היא נצחית ונועדה לחיות  בהכרה אלוהית על פני האדמה